Pilot/Jam Session – 0

Zorlu bir kış geçirdim, sizinki gibi nefti mi bilmem. Ağlak bir çocuk gibi girmek istemiyorum ama gerek ülkenin durumu, özel hayatım ve sanırım şu sıralar bana -ve herkese- gece gibi çökmüş olan sıkkınlık beni her şeyden uzak, kendi kendime bir şeyler karalama fiiline yönlendirdi.

Burada tabiri caizse eften-püften denilen cinste şeylerden bahsedeceğim. Malumat hatası olabilir, jazz müzisyenleri, özellikle bir mekanda çalanlar, herkes işine gücüne döndüğünde, sergilenen müziğin artık çok da dikkat çekmediği safhalarda, kendi kendilerine doğaçlama bir şekilde çalmaya başlarlar, buna jam session denilir, ben de bir kendi kendine karalama, göze batmayan metinler yazma gibi bir gayeyle yola çıktığım için bu metinlere jam session ismini verdim.

Metinler “js-1, js-2..” şeklinde sıralanacak, ancak yazdığım herhangi bir metinle ilgili bir ardıl metin yazarsam bunu şu şekilde numaralandıracağım: “js-1.2, js-1.3” yani js-1.2, jam session 1 ile alakalı 2. metin anlamına gelecek.

İçerikten bahsetmek gerekirse, ikinci paragrafta belirttiğim gibi eften-püften meseleleri konuşacağız. Ara sıra bir film üzerine, bazen bir şiir, gündelik hayatımda beni rahatsız eden insanlar/olaylar, belki bazen üstü kapalı bir şekilde özel hayatım, okumalarım, felsefe ilh… Fakat, işin özü şu ki bu metinler tatlıya tuzluya karışmayan, siyasetten uzak, kısa süreli/çerez metinler olacaktır.

-jam session 0’ın sonu-

 

…Sözlerim var köprüleri geçirmez
kimseyi ateşten korumaz kelimelerim… – İsmet Özel

 

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started